این حجم از درد
الا شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب.ظبرای این حجم از درد ۳۲ حرف کم است
می نویسی و مینوسی اما باز هم انبوهی از ناگفته ها می ماند که سنگ می شود و در گلویت جا خوش میکند
همه شاعر و نویسنده نیستند .
ما اینجا فرهاد هایی داریم که کوه بغض خود را میتراشند
اینجا احوال شیرین هم تلخ است .
اشک که میریزی کاغذ تر و کلمات محو میشوند
کلمات در درد حل شده و ناپدید می شوند
بعد تو میمانی و بغضی که میخواستی با کلمات مهارش کنی
حال تو هم از درد شیرین، فرهاد میشوی
ضربه میزنی . میشکنی و فریاد میکشی.
اما خالی نمیشوی
نمیدانم … شاید هم این حجم از درد ز سر این حروف زیاد است
# خودم